Publicatiedatum: 3-11-2021 | Sluitingsdatum: 3-12-2021 | ID-Nummer: BR-22102021

 

Junior customer success manager

Fulltime | Apeldoorn
 

Alles begint met ambitie en een werkgever waarbij je de kans krijgt om te groeien en ervaring op te doen. Als junior customer success manager heb je de drive en het talent om een echte vakprofessional te worden. Misschien kom je net uit de schoolbanken of wordt dit je tweede baan? Bij Bright in Apeldoorn zijn er in ieder geval genoeg professionals om van te leren. Ga jij de uitdaging aan?

“Heb je de drive, ambitie en talent? Wij zorgen ervoor dat je een HubSpot koning(in) wordt!”

Henry - Sales manager en teamlead bij Bright
Junior customer succes manager_Bright Apeldoorn

Wat ga je doen als junior customer success manager?

  • Wij spelen Champions League wat betreft HubSpot. Bij binnenkomst krijg je dus eerst een gedegen inwerktraject waarbij je alles leert over Bright en het platform HubSpot.

  • Vervolgens ga je aan de slag met een groep (kleine) klanten. Je vraagt de eigenaar of marketingverantwoordelijke het hemd van het lijf om erachter te komen wat hun uitdagingen en doelstellingen zijn. Meer leads? Meer klanten? Meer omzet? Allemaal? Jij legt de wensen en problemen bloot.

  • Op basis van wat je hoort bepaal je samen met je collega’s een strategie en maak je een plan. Wil een klant meer leads of meer traffic? Welke kanalen en middelen zet je dan in? Je haalt deze kennis uit je team en leert hier enorm veel van. Misschien kan je over een tijdje wel zelf zien waar de kansen liggen in de markt en hier advies op geven. Samen met een digital marketeer zet je het plan om naar de diensten van Bright en de uitvoering ervan.

  • Je weet je klant maximaal te inspireren omtrent de mogelijkheden van HubSpot CRM. Je weet het beste uit dit innovatieve platform te halen en zorgt ervoor dat alle mogelijke kansen benut worden.

  • Ok, je hebt de doelstellingen gehaald. Maar hoe houd je deze groei vast en stoom je door naar het volgende niveau? Wat wil je klant uiteindelijk bereiken? Door hier initiatief in te nemen ben je de klant voor en heeft hij geen reden om bij je weg te gaan. 

7BB93315-C295-478F-9499-FAA6667B5231

Wat maakt jou de junior customer success manager die we zoeken?

  • Met minimaal een hbo-diploma op zak in de richting van bijvoorbeeld Marketing, Bedrijfskunde, Commerciële economie of Business Administration heb jij de basis die we zoeken.

  • Een aantal jaar commerciële werkervaring is mooi meegenomen, maar niet perse nodig. We kunnen je alles leren!

  • Maar het is niet voor iedereen weggelegd. Als junior customer success manager moet je goed kunnen luisteren en doorvragen. Klopt het wat de klant zegt, of speelt er eigenlijk iets anders? Gaandeweg zal je hier steeds beter in worden.

  • Om klanten te binden is het belangrijk om met nieuwe ideeën en inzichten te komen. Dit kan alleen als je alle mogelijkheden van dienstverlening leert kennen en als je digitale en technologische ontwikkelingen op de voet volgt. Deze affiniteit heb je dus al en daarnaast heb je de wil en drive om zoveel mogelijk te leren.

5710E9B4-E42A-466D-B7F8-659899314019

Waarom Bright?

Bright is op een missie om bedrijven duurzaam te laten groeien. Dit doen we customer first in a digital world. We werken dagelijks met ruim 30 professionals op het gebied van sales, marketing, content, design en technologie aan het realiseren van de groeiambities van onze klanten. Door onze full-service aanpak en HubSpot als belangrijkste tool, zijn we in staat commerciële processen te optimaliseren en een uitmuntende customer experience te serveren over alle touchpoints. We zijn gedreven digital natives in hart en nieren, die houden van ‘can-do’ en meetbare resultaten. How about you?

5 redenen waarom jij als junior customer success manager bij Bright wilt werken:

  1. Verantwoordelijkheid

    Je hebt je eigen groep klanten en bent de baas over je eigen portfolio en planning. Wil je een paar dagen thuis of bij de klant werken? Prima. Kies je eigen aanpak. 

  2. Ontwikkeling
    Alleen als jij het maximale uit jezelf kunt halen, halen wij het maximale uit jou. Daarom reserveren we maandelijks een halve dag tijd die je naar eigen inzicht mag besteden om nog beter te worden dan je al bent. Wil je een cursus doen of een seminar volgen? Doe maar! 
  3. Team
    Bij Bright sta je er nooit alleen voor. Je kunt vertrouwen op de gezamenlijke expertise van je consultantteam en de rest van Bright. Kom je er niet uit? Van alle kanten schiet de hulp je meteen tegemoet. Wekelijks heb je overleg met je team waarin je kijkt wat er goed gaat en waar je elkaar kunt helpen. Anders kun je net zo goed alleen werken, toch?  
  4. Sfeer
    Bright heeft geen eilandjes, maar een open kantoortuin. Samen met de contentmakers, developers, digital marketeers en HubSpot specialisten zit je bij elkaar in een ontspannen ruimte. Iedereen is even belangrijk. Het is gezellig, maar niet rumoerig, dus je kunt lekker je ding doen. Alleen zo kunnen we met z’n allen de beste oplossingen voor onze klanten leveren. 
  5. Ambitie
    Wij willen groeien, net als jij. Daarom heb je meteen een jaarcontract te pakken. Is iedereen blij? Dan wordt dat een vast contract. 

Natuurlijk bieden we je ook alles wat je mag verwachten van een ambitieuze en professionele werkgever: goede koffie, gezelligheid én een lekker loon.

Junior customer success manager bij Bright jouw baan?

Vacatures zijn er voldoende, maar de leukste vind je bij ons. Kom jij onze helden versterken? Leuk! Solliciteer met een druk op de knop (of vul onderstaand formulier in), dan spreken wij jou binnenkort.

Toch nog een vraag? Bel of WhatsApp dan even met onze office manager / recruiter Heleen op 06-11406487. Reageren kan nog tot 3 december.

NB. Wij stellen het nadrukkelijk niet op prijs wanneer werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of detacheerders hun diensten aanbieden naar aanleiding van openstaande vacatures bij Bright.