Publicatiedatum: 10-11-2021 | Sluitingsdatum: 01-12-2021 | ID-Nummer: BR-08112021

 

Financieel administratief medewerker

Parttime Apeldoorn | 8 uur per week
 

Alles begint bij een waterdichte administratie. Omdat de zaken goed gaan bij Bright in Apeldoorn (ja, dat durven we best te zeggen) zijn we per direct op zoek naar een parttime administratief medewerker die onze financial controller bij kan staan. Want er is werk genoeg.

“Bij Bright is echt geen dag hetzelfde. Naast dat er veel ruimte is voor eigen input, ben je verzekerd van gezellige collega's!"

Irene - Financial controller bij Bright
SK-BRIGHT-DAG1-68

Wat ga je doen als financieel administratief medewerker?

  • Je verzorgt de facturatie naar onze klanten. Daarbij zorg je dat alle facturen op tijd en op de juiste manier de deur uit gaan.

  • Ook het debiteurenbeheer neem je voor je rekening. Daarvoor bel je openstaande posten na en zorg je dat de betalingen op tijd binnen komen. Staat het geld niet op de afgesproken datum op onze rekening? Dan is het aan jou om te escaleren.

  • Verder ga je de inkoopfacturen boeken. Je codeert ze en zet ze klaar voor controle.

  • Hoewel het boeken van bankoverzichten voor het grootste gedeelte automatisch gaat in ons boekhoudsysteem (Gripp), is er toch een paar bekwame ogen nodig om te kijken of alles goed gaat. Ook de posten die niet gematcht kunnen worden zoek je uit.

Janna-Irene_1400x800

Wat maakt jou de financieel administratief medewerker die we zoeken?

  • Met minimaal een afgeronde Mbo niveau-4 diploma in de richting van Financieel Administratief Medewerker of Bedrijfsadministratie heb jij de juiste basis voor deze functie.

  • Je hebt affiniteit met cijfers. Het liefst zien we dat je al wat ervaring hebt in een vergelijkbare functie, maar ook als je nog een studie volgt in een relevante richting en werkervaring op wilt doen mag je zeker solliciteren.

  • Hoe je het ook draait of keert, je houdt je bezig met onze centen. Het zal geen verrassing zijn dat de financiële huishouding van onze business van levensbelang is. Daarom ben je betrouwbaar en nauwkeurig. Ook sta je op een correcte manier je mannetje of vrouwtje in het contact met onze klanten, ook als je boodschap een keer wat minder gezellig is.

  • Je bent zelfstandig, maar je mag natuurlijk best gebruik maken van de kennis en kunde van onze financial controller en de rest van Bright. Graag zelfs! Ben je al een stapje verder? Dan signaleer jij misschien zelfs bepaalde zaken. Dit is van harte welkom!

  • Omdat onze Financial Controller op maandag, dinsdag en donderdag werkt, is het wel prettig om (een van) deze dagen te werken. Verder zijn je werktijden in overleg.

  • Vanwege het parttime karakter vinden we het fijn als je in de omgeving van Apeldoorn woont. Is er een maandafsluiting en dus wat meer werk? Dan vind jij het niet erg om een paar uurtjes over te werken.

ED37788C-0AA8-427E-85BD-614E286F17B4

Over Bright

Bright is op een missie om bedrijven duurzaam te laten groeien. Dit doen we customer first in a digital world. We werken dagelijks met ruim 30 professionals op het gebied van sales, marketing, content, design en technologie aan het realiseren van de groeiambities van onze klanten. Door onze full-service aanpak en HubSpot als belangrijkste tool, zijn we in staat commerciële processen te optimaliseren en een uitmuntende customer experience te serveren over alle touchpoints. We zijn gedreven digital natives in hart en nieren, die houden van ‘can-do’ en meetbare resultaten. How about you?

Waarom jij als financieel administratief medewerker bij Bright aan de slag wilt: 

  • Natuurlijk gaat het hier om een parttime functie waarbij je start met 8 uur per week, maar voor ambitie is er altijd ruimte bij Bright. We blijven groeien als bedrijf en de kansen stapelen zich op. Wie weet pak jij de jouwe.

  • Bright heeft een divers klantenbestand, dus voor jou voldoende afwisseling en uitdagingen.

  •  Je krijgt professionele collega’s om mee samen te werken, van te leren, mee te lunchen en borrelen! We zijn gezond competitief en doen dan ook regelmatig wat leuks met elkaar zoals; een 30-seconds challenge, potje darten of tafelvoetballen. Draag jij op een positieve manier bij aan de gezelligheid bij Bright?

Natuurlijk bieden we je ook alles wat je mag verwachten van een ambitieuze en professionele werkgever: goede koffie, gezelligheid en een lekker loon.

Financieel administratief medewerker bij Bright jouw baan?

Wil je werken in een dynamische omgeving en zie jij jezelf al onderdeel zijn van ons ambitieuze team? Leuk! Maak dan meteen je interesse kenbaar, dat kan eenvoudig door een WhatsApp bericht te sturen naar onze corporate recruiter Heleen op het nummer 06-11406487. Uitgebreider solliciteren mag natuurlijk ook. Vul dan het formulier in.

Reageren kan nog tot 1 december.

NB. Wij stellen het nadrukkelijk niet op prijs wanneer werving- en selectiebureaus, uitzendbureaus of detacheerders hun diensten aanbieden naar aanleiding van openstaande vacatures bij Bright.