DIGITAL MARKETEER
met marketing automation skills gezocht!

Ben jij op zoek naar een omgeving waarin jouw kwaliteiten écht tot bloei kunnen komen? Ligt jouw hart bij online marketing en marketing automation? En neem jij graag verantwoordelijkheid voor het proces van leadgeneratie van je eigen groep klanten? Dan zijn we op zoek naar jou!

Vacatures_afbeelding-klein-4_1400x800
Vacatures_afbeelding-klein-3_1400x800

Hier loop jij warm voor

Als digital marketeer van Bright ben je de verantwoordelijk voor het leadgeneratieproces van onze klanten, voor wie je ook nog eens een volwaardige sparringpartner bent. Je implementeert de online strategie en bent de spil in het ontwikkelen van succesvolle websites. Met jouw open manier van communiceren en goede gevoel voor kwaliteit, pas je prima binnen onze hands-on cultuur.

We zijn op zoek naar iemand die het gehele proces bewaakt en kennis heeft van marketing automation software, online advertising, social media, SEO, leadnurturing… Een holistische inbound marketing-held(in) dus. Als digital marketeer ben je een ondernemend type en sta je te popelen om je te ontwikkelen binnen jouw rol. Je hebt ontdekt dat jouw hart ligt bij online marketing en content en je bent op zoek naar een omgeving waarin jouw kwaliteiten écht tot bloei kunnen komen.

Inbound; wat houdt dat eigenlijk in? Inbound marketing gaat uit van de kracht van content. De tijd dat we klanten blind producten kunnen opdringen, is definitief voorbij. In deze tijd zijn potentiële klanten zélf op zoek naar informatie. Als wij diegene zijn die de informatie aanbieden, heb je eigenlijk een hele behulpzame vorm van marketing. Dus gepersonaliseerde boodschappen aanbieden op het juiste moment en op de juiste plek.

 

Wat ga je doen?

  • Marketingdoelstellingen van opdrachtgevers naar een inbound marketing-strategie vertalen
  • Het pro-actief adviseren van je opdrachtgevers op basis van je eigen analyses
  • Managen klantverwachtingen en klant up-to-date houden i.s.m. de consultant
  • Opstellen van buyer persona’s en journeys
  • Het uitdenken, monitoren en managen van inbound marketing-campagnes
  • Het analyseren van campagnes in Google Analytics om verbeterpunten te signaleren
  • Periodiek opstellen en bijhouden van rapportages over het rendement van je campagnes
  • Ontwikkelen vakkennis, methoden, tools en trends signaleren en inzetten
  • Het onderhouden en doorontwikkelen van je eigen expertise door je te specialiseren of juist te verbreden

 

Jouw lijstje

  • Hbo- of wo-werk- en -denkniveau
  • 2-4 jaar ervaring in een soortgelijke functie is een pre
  • Je kunt planmatig, secuur en gestructureerd werken
  • Je bent flexibel en kunt onder druk werken
  • Kennis van marketing automation en/of HubSpot is een pre
  • Je bent initiatiefrijk en een echte teamspeler
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Zelfstanding, pro-actief, sociaal en communicatief vaardig
  • Je staat positief in het leven

 

Wij bieden

  • De kans om je (verder) te ontwikkelen tot inbound marketeer
  • Een zelfstandige, uitdagende functie voor 40 uur per week
  • Werken in een team van professionals
  • Mogelijkheid tot volgen van seminars, trainingen en opleidingen
  • Goede persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden
  • Een rol met verantwoordelijkheid en veel ruimte voor eigen initiatief
  • Goede professionele werksfeer
  • Een uitstekend salaris
  • Laptop van de zaak
  • Reiskostenvergoeding

 

Meer weten? Bel met onze managing partner Johan via 085 – 760 81 81

Direct solliciteren? Stuur je CV + motivatie naar Roos via jobs@bureaubright.nl of via onderstaande sollicitatieformulier.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Vacatures_afbeelding-groot-3_4000x1200

Nieuwsgierig?

Denk jij dat wij bij elkaar passen? Geloof jij ook in win-win? Aarzel dan niet en neem contact met ons op!

Stuur ons een bericht via onderstaand formulier of mail naar jobs@bureaubright.nl.