HubSpot Service

#1 inbound service software

Belangrijkste inbound service functionaliteiten
Home > Hubspot > Service

Bied de beste service met HubSpot

Het ultieme doel van inbound is dat klanten uitgroeien tot promotors van jouw bedrijf. Hierin vervult de Service afdeling een belangrijke rol die nogal eens onderschat wordt.

Met HubSpot Service heb je de nieuwste service tools tot je beschikking. Doorgrond de werkelijke behoeften van de klant en verbeter de klantervaring met jouw bedrijf.

#1

Reageer sneller & beter

Klanten hebben hogere verwachtingen dan voorheen. HubSpot geeft jou de kans om beter en sneller te reageren op vragen en problemen van je klanten.

Dankzij 360 graden klantprofielen weet jij precies wat er bij je klant speelt . Geef direct antwoord op vragen met live chat en manage complexe problemen van klanten vanuit één centraal punt. Wijs taken toe aan verschillende medewerkers en organiseer en prioriteer tickets op een bijzonder intuïtieve manier.

#2

Verbeter je productiviteit

HubSpot helpt je om als team efficiënter te werken. Repeterende taken worden geautomatiseerd zodat je meer tijd hebt voor de dingen die het verschil maken voor je klanten.

Zet vragen van klanten automatisch om naar tickets en routeer deze tickets naar de juiste medewerkers. Gebruik email templates om je klanten te voorzien van consistente en volledige antwoorden op vragen.

Creëer een win-win-situatie door klanten de mogelijkheid te bieden zichzelf te helpen wanneer het hen uitkomt. Gebruik chatbots die klanten op een natuurlijke manier verwijzen naar artikelen die antwoorden geven op hun vragen. Zet veelgestelde vragen van klanten eenvoudig om naar helpartikelen die vindbaar zijn in Google.

#3

Leer van je klanten

HubSpot stelt jou in staat om continu te verbeteren op basis van de feedback van je klanten. Gebruik de feedback tool voor het collecteren van kwantitatieve en kwalitatieve feedback.

Werk samen met de Marketing afdeling om de feedback van klanten om te zetten naar klant campagnes en verbeter je inspanningen met behulp van data analyse tools. Evalueer tickets, helpdeskartikelen, live chats, video’s en nog veel meer.

Meer weten over HubSpot Service?

Belangrijkste inbound service functionaliteiten

  • Service automation
  • Analytics
  • Chat bots
  • CRM
  • Helpdesk
  • Klant feedback
  • Klanthistorie
  • Knowledge base
  • Routeringen en workflows
  • Live chat
  • Team email
  • Tickets
  • Video creatie

HubSpot Service prijzen

Starten met HubSpot Service is helemaal gratis! Met de gratis versie registreer je tickets en maak je gebruik van de live chat om je klanten nog sneller van dienst te zijn.

Naarmate je Service team en ambities groeien, groeit HubSpot met je mee. Kies voor een pakket dat past bij jouw organisatie en ambitie.

GRATIS DEMO
HubSpot Service Starter
€ 46
De Starter versie is bedoeld voor groeiende Service teams en zet een tandje bij op het gebied van email templates en email reeksen. Daarnaast ben je in staat om vragen van klanten automatisch te routeren naar de juiste medewerker op basis van klantcriteria.
€ 46 /per maand*
HubSpot Service Professional
€ 368
HubSpot Service Professional geeft jou Service team de middelen voor ware inbound service. Met Service automation bouw je custom workflows die de productiviteit van het Service team substantieel verhogen. Daarnaast stuur je klanten eenvoudig enquêtes over klanttevredenheid, klantloyaliteit en klantsupport. Met rapportages op maat stuur je precies op datgene wat belangrijk is voor je organisatie.
€ 368 /per maand*
HubSpot Service Enterprise
€ 1.104
Om complexe Service teams te ondersteunen heeft HubSpot het Service Enterprise pakket. Hiermee krijg je toegang tot de play book functionaliteit en is het aantal maatwerk rapporten stevig verhoogd naar 500 rapporten.
€ 1.104 /per maand*
*Voor de volledige prijslijst verwijzen wij je graag door naar de pricing pagina van pricing pagina van HubSpot.
CTA-Lambert_1440x990-wit

Samen bepalen welk abonnement bij je past?

Wij sparren graag met je over jouw uitdaging. Samen bekijken we welke oplossing het meeste rendement oplevert voor jouw organisatie. Koffie?
AFSPRAAK MAKEN