Hubspot
HubSpot Partner

HubSpot Partner

HubSpot is hét platform dat jou in staat stelt om je bedrijf te laten groeien met behulp van de inbound methode. Dat weet je misschien al lang. Wat je wellicht nog niet weet, is wie of wat een HubSpot Partner is en hoe die hieraan bijdraagt. Wij leggen je de meerwaarde graag uit.

Waarom werken met Bright als HubSpot Partner?

Inbound stelt je in staat om meer klanten binnen te halen én binnen te houden. Dit realiseer je natuurlijk niet zomaar: Marketing, Sales en als het even kan ook Klantenservice dienen samen te werken als één geoliede machine. Zo ontdek je waar de grootste kansen liggen en ben je in staat om ze te verzilveren. HubSpot is hiervoor het perfecte middel, maar voor écht succes is heel wat meer nodig dan de tool alleen. Bright helpt je als gecertificeerd HubSpot Partner met het realiseren van jouw groeiambitie.

Bureau Bright is Diamond Partner van HubSpot

Bright: HubSpot Diamond Partner in Nederland

2021 begon met goed nieuws. Met ingang van januari mogen we ons HubSpot Diamond Partner noemen! Dat betekent dat steeds meer organisaties de weg naar Bright hebben weten te vinden waar het gaat om gerichte inbound marketing, een betere klantervaring en het behalen van ambitieuze groeidoelen.

De wapenfeiten

Dat we trots op onze nieuwe status zijn spreekt voor zich, maar wat heb jij hier nu aan? Nou, het zegt in de eerste plaats veel over onze kennis en ervaring. Bright behoort nu tot de top 10 HubSpot-bureaus (van de meer dan 150!) van Nederland. Dit klinkt niet alleen gaaf, maar het wil ook wat zeggen. Als Diamond Partner staan we garant voor een mooie maandelijkse omzet en een daverend succes op het gebied van inbound marketing voor onze klanten. Natuurlijk geeft het ook onze kennis van HubSpot en de nodige ervaring binnen verschillende branches weer. Wij begrijpen jouw uitdagingen en weten welke obstakels we moeten wegnemen om je doelen te realiseren.

Een inbound plan waar je echt wat mee kan

Het begint bij het stellen van de juiste doelen en met een plan van aanpak waar zowel directie als de betrokken afdelingen enthousiast van worden. Een inbound plan dat onderbouwd is met gericht onderzoek en zich bovendien eenvoudig laat vertalen naar concrete acties die het verschil gaan maken in de praktijk. Bright is niet alleen een ervaren HubSpot Partner, maar een waar inbound bureau. Wij ademen inbound, dus daag ons uit en wij zullen je verrassen!

Een verandering in visie en processen

De inbound werkwijze vraagt om een nieuwe manier van denken en een nieuwe manier van werken. Sales en Marketing gaan nauw met elkaar samenwerken op een manier die voor iedereen nieuw is. Er moet overeenstemming zijn op belangrijke onderwerpen. Wat maakt een goede lead? Wanneer is een lead klaar om opgevolgd te worden door Sales? Hoe snel moet er opgevolgd worden? Op deze fronten moeten alle neuzen binnen je organisatie dezelfde kant op staan. Marketing Sales Alignment noemen we dat. Hierin wil je niet over een nacht ijs gaan, want iedere verandering is moeilijk – ook de juiste. Bright begeleidt je als HubSpot Partner met dit proces zodat iedereen vanaf het begin al weet wat de bedoeling is en achter de transformatie staat.

De volledige potentie van HubSpot benutten

De software van HubSpot is intuïtief, wat misschien wel een van de grootste pluspunten van het platform is. Door de vele mogelijkheden van de tool zal het voor veel mensen binnen jouw organisatie de waardevolste applicatie worden waarmee ze werken. Daarom is het belangrijk om vóór, tijdens en na de inrichting van de software de juiste keuzes te maken. Bright heeft als Diamond HubSpot Partner specialisten in dienst op het gebied van het gehele HubSpot-ecosysteem. Denk aan developers, designers, dataspecialisten, copywriters, marketeers en consultants.

De kennis van jouw team verhogen

Bright gelooft in de kracht van kennisdeling. Daarom staan onze specialisten te popelen om je deelgenoot te maken van hun wijsheid. Of het nu draait om het leren werken met de HubSpot software of het creëren van succesvolle inbound campagnes, wij brengen het kennisniveau van jouw team naar het hoogste niveau!

Ondersteuning in de praktijk

Bij het creëren van inbound marketing-campagnes komt aardig wat kijken. Denk aan intensieve werkzaamheden als buyer persona-onderzoek, buyer journey-onderzoek en het creëren van waardevolle content gebaseerd op de uitkomsten van die twee. Alleen zo kun je jouw merk positief tussen de concurrentie uit laten springen. Andere werkzaamheden zijn technisch van aard, zoals het bouwen van marketing automation workflows of het aanbrengen van gerichte SEO-verbeteringen. Dit soort taken laat je misschien liever over aan een specialist. Geen nood! De gecertificeerde inbound professionals van Bright helpen je er graag mee of nemen je waar nodig werk uit handen.

"Bright heeft voor ons een supermooie en strakke website ontwikkeld waardoor wij als bedrijf eindelijk goed zichtbaar zijn in Europa. Wij zijn erg enthousiast over de HubSpot-filosofie en -technologie. De bezoekersaantallen op onze website stijgen met de maand en we hebben steeds meer volgers op social media. De eerste leads zijn kwalitatief erg goed en deze hebben al geleid tot nieuwe klanten!"

Arnout Dekker, Phibro Animal Health Corporation

Ben je benieuwd naar meer reviews van onze klanten? Bekijk ze op de HubSpot pagina

HubSpot-diensten

Waar kun je bij ons voor terecht? In ieder geval voor alles wat met HubSpot te maken heeft. Maar er is meer…

HubSpot consultancy

Wij kennen het hele platform op ons duimpje en kunnen je dus de juiste route naar jouw succes wijzen. Onze consultants laten je kennis maken met Hubspot in de vorm van trainingen en workshops, waardoor je goed beslagen ten ijs komt. Ook houden we vóór, tijdens en na de bouw van je website intensief contact, zodat we altijd het beste blijven doen voor jouw business. We weten altijd van elkaar wat we doen en wat er nodig is om verder te komen.

Inbound marketing & sales

Onze marketeers duiken in het wel en wee van je doelgroep en kenschetsen je ideale klant. Hoe ziet het online zoekgedrag eruit? Op welk moment van de buyer journey is je lead toe aan een bepaald stuk content? Op basis van deze insights stellen we een jaarplan op en starten we onze campagne, die we aanjagen met de juiste mix van paid en owned advertising. Het proces van lead nurturing automatiseren we in HubSpot. 

HubSpot websites

Developers, UI/UX-designers en content creators laten hun licht schijnen op jouw nieuwe website. Op welke manier komt jouw boodschap het beste binnen bij een geïnteresseerd publiek? Met welk materiaal weet je ze het beste te raken? Heb je genoeg aan blogartikelen, of moet er webshop of klantenportaal gebouwd worden? We weten hoe we je business omhoog kunnen laten schieten en realiseren het voor je.

Werkwijze

Zijn we een match en zien we er dus allebei brood in? Dan gaan we ervoor! Samen onderzoeken we wat je nodig hebt, waarna we dat voor je bouwen en continu optimaliseren. Hieronder volgt onze werkwijze.

Advise

Laten we eerst maar eens kijken hoe we allebei in de race staan. Wat wil je bereiken? Hoe sta je er nu voor? Wat wil je behouden en wat moet er anders? Na ons eerste gesprek weten we precies wat we aan elkaar hebben. 

Onboarding

Fijn dat we samen verdergaan! Nu is het tijd om je wegwijs te maken in de wondere wereld van HubSpot en de software in te richten op een manier die je business verder brengt. In een training brengen we je de fijne kneepjes van het platform bij.  

Foundation

Waar ben je naar op zoek in je nieuwe website? Meer leads, meer conversies, allebei of nog iets anders? Waar liggen de kansen bij jouw doelgroep? We stellen buyers personas op, brengen de klantreis in kaart en doen een eerste SEO-onderzoek. 

Build

Tijd voor onze developers om de launchpad website te gaan bouwen. Ze maken hiervoor gebruik van standaardtemplates voor blogpagina’s, e-mails en landingspagina’s, wat nogal scheelt in tijd en kosten. Waar nodig zorgen we natuurlijk voor maatwerk.

Grow

Een website is geen statisch geheel. Vanaf het moment dat de pagina’s live staan, begint het grote uitbreiden en updaten. Door middel van campagnes met gerichte content brengen we je merk onder de aandacht bij een doelgroep die er ook echt op zit te wachten. 

Optimize 

Staat die CTA wel op de goede plaats? Moet ‘ie misschien een andere kleur hebben? En converteert de landingspagina wel genoeg? Door te blijven optimaliseren houden we vinger aan de pols en zorgen we dat je website maximaal blijft scoren.

Bekijk de video
Bright_client-video_afbeelding-Boon-Edam_1800x750
Bright_nieuwsbrief-portret_Marien

Marien Visser, Accountmanager

Ben jij klaar om je business explosief te laten groeien? Dan wordt het tijd dat we eens met elkaar om de (digitale) tafel gaan zitten. Neem contact met ons op en en we kijken samen naar jouw weg naar succes.

- Marien Visser, Accountmanager

afspraak maken

Hi, ik ben
Johan. Ben jij klaar
om te groeien?
Hi, ik ben Johan. Ben jij klaar om te groeien?

afspraak maken

Vraag ons
Bright magazine
gratis aan
Vraag ons Bright magazine gratis aan

direct aanvragen
Mockup_Bright-magazine-062020_1000x500