Ga je zelf alle cijfertjes in de gaten houden? Houd je in ellenlange bestanden bij wie waar staat in zijn buyer journey? Stuur je zelf de aanbiedingsmailtjes naar potentiële leads? Of laat je de software voor je werken?
Met marketing automation software bereik je geïnteresseerde klanten al voordat ze je kennen. Je leert wat ze bezighoudt en waar ze van houden. Op die manier bied je ze altijd de content die ze zoeken en nodig hebben - zonder dat ze er ooit naar hoeven te vragen.
Gerichte e-mails en pakkende posts op social media geven je doelgroep de informatie die ze nodig hebben op een bepaald punt van hun klantreis. Met één enkele toolset automatiseren we jouw marketing en bieden we leads precies die stimulus die ze activeert.
Vind jouw doelgroep en creëer fans die je merk promoten door een persoonlijke band op te bouwen.
Maak waardevolle, persoonlijke content die ertoe doet. Klanten luisteren naar een merk dat ze iets te zeggen heeft en aanspreekt.
Personalisatie is de toekomst. Behandel je klanten alsof ze uniek zijn en geef ze altijd een ervaring op maat.
Houd altijd in de gaten wat er speelt bij de klant en waar hij aan toe is in zijn klantreis. Stuur bij waar nodig.
Blijf je klant automatisch relevante content bieden, ook na de aankoop. Zo verlies je elkaar niet uit het oog.
Zorg dat klanten bij je terugkomen door persoonlijke aanbiedingen en blijvende ondersteuning.
Genereer meer waardevolle leads in minder tijd met krachtige marketing automation software. Daarmee heb je alle tools in huis om meer traffic, leads en klanten te genereren - met de ondersteuning van een partner die jou helpt groeien in het digitale tijdperk.
Identificeer twee keer zoveel bezoekers van je website. Gebruik gedragsgebaseerde tracking om echt te begrijpen wat elke klik motiveert.
Scoor leads op basis van betrokkenheid. Verhoog of verlaag de scores op basis van paginabezoeken, ingevulde formulieren, downloads van inhoud en de demografische kenmerken die bij je verkoopmodel passen.
Automatiseer drip-e-mailcampagnes om leads altijd vroeg in het verkoopproces te betrekken. Blijf top of mind in het proces naar de aankoopbeslissing. Laat sales weten als iemand klaar is om te kopen.
Volg de ROI van je Google Ads, Facebook- en Instagram-advertenties nauwkeurig en krijg meer inzicht.
Hanna beantwoordt graag al je vragen, neem direct contact op.