Online werkt alles net even anders dan offline. Op basis van verkregen data stippelen onze marketeers het digitale pad uit dat jouw merk gaat bewandelen naar succes.
Digital marketing is een breed begrip dat veel verschillende marketingactiviteiten kan omvatten. Afhankelijk van je gestelde doelen en de strategie die je volgt, kies je de kanalen en middelen die je online aanwezigheid gaan vergroten. Ons doel is altijd om het maximale resultaat te halen uit je digitale marketingkanalen.
Ook jouw online aanwezigheid kan met sprongen vooruit. Hoe? Met de volgende 4 stappen:
We starten met het analyseren van je data, traffic en conversies. Als we weten wat je doelen zijn en waar je nu staat, kunnen we een plan gaan maken. We kiezen hiervoor de juiste mix van middelen en gaan er doorlopend mee aan de slag.
Wil je snel zien wat werkt? Dan zetten we paid advertising aan. Denk aan adverteren op social media, Google Ads (zoekmachine adverteren) en retargeting op zowel andere websites als social kanalen.
Ondertussen bouwen we ook aan de lange termijn. We zorgen dat jouw eigen sociale kanalen groeien, gaan aan de slag met content marketing, SEO en het schrijven van gerichte, vindbare blogs. Ook zorgen we dat de klanten in de huidige database goed onderhouden worden en gevoed met relevante content.
Bereik je voldoende mensen en krijg je ze naar je site maar blijven de leads achter? Dan kijken we naar je website vanuit UX/UI-perspectief. Hoe zorgen we ervoor dat ze gaan converteren? Als we zorgen dat je leads op een goed werkende, overzichtelijke en bereikbare website terechtkomen, converteren ze eenvoudiger. We zorgen ervoor dat alle relevantie informatie in een paar clicks bereikbaar is.
Marien beantwoordt graag al je vragen, neem direct contact op.