KOP_devices-mobiel_1920x600
Cases
KOPexpo

Nieuwe website voor KOPexpo

KOPexpo is een ambitieuze vormgever en bouwer van beursstands en winkelinterieurs. Een organisatie die ervoor zorgt dat grote merken zich niet alleen representatief, maar ook onderscheidend presenteren en commercieel succesvol zijn op events. KOPexpo was online al aardig op weg. Maar ambitieus als ze zijn, moet online hét kanaal worden om KOPexpo klaar te stomen voor de volgende groeifase.

KOP_case-hero_1920x600

Digitale strategie

Online succesvol zijn begint met een goede strategie, heldere doelstellingen en een doordachte aanpak. We bespraken de persona's, customer journey en analyseerden de huidige performance. Een goed begin is het halve werk.

Corporate identity

Het logo en de huisstijl konden wel een opfrisbeurt gebruiken. KOPexpo werd enthousiast van onze concepten en koos voor een complete redesign van de corporate identity. Bij KOPexpo zijn ze pittig ambitieus en positief kritisch. De knalgele kleur past bij de gedrevenheid van het bedrijf. 

HubSpot website

De strategie en user stories vertaalden we naar een goed functioneel ontwerp en wireframes. Het voornaamste doel: het bouwen van een website die volwassenheid en leiderschap uitstraalt en vertrouwen kweekt bij A-merken. Daarnaast moet de website vooral een marketingmachine worden. Van leads naar offertes en klanten. 

KOP_content-1_1440x750
KOP_content-2_1440x750
KOP_content-3_1440x750

Op kop met UX

Hoe zorg je ervoor dat de bezoekers organisch binnenkomen? Door van je website een toonbeeld van gebruikerservaring te maken. Het moet voor de bezoeker een genot zijn om erop rond te neuzen. Of je nu binnenkomt op een tablet, via smartphone of vanachter een desktop of laptop: overal moet een passend design voor zijn. Ook moet het gebruik zo eenvoudig mogelijk zijn. Dat vraagt om een intuïtieve navigatie en een simpel ontwerp. Geen obstakels, maar binnen een paar klikken waar je moet zijn.

Bekijk de website
0:39

HubSpot als marketing platform

KOPexpo ziet hun website duidelijk als de accelerator naar meer online succes. Samen kijken we ook verder dan de website alleen. Met de keuze voor HubSpot kiest KOPexpo voor één geïntegreerd platform voor CMS, CRM en marketing automation. Gebruiksvriendelijk voor de marketeers en met meer inzicht in het gedrag van je klant. Hiermee is KOPexpo klaar voor de volgende stap in B2B-marketing. 

KOP_content-4_800x800

"De nieuwe website moest een bron van inspiratie worden. Daarom hebben we het portfolio opgespeeld en zijn we lekker veel klantcases gaan showen. Ook de medewerkers kom je door de hele website heen tegen."

Diana van Hunen UX/UI Designer

Meer klanten door slimme marketing?