Service to the Boon. Ongeacht de situatie, locatie of hindernissen; Kaars Koffie gaat tot het gaatje. Koffie is overal te koop, maar facilitaire managers en inkopers willen vooral zorgeloze oplossingen op de werkvloer. Kaars Koffie wil daarom excelleren in service en ondertussen de harde groei continueren. Om die ambitie waar te kunnen maken, hebben ze ons in de arm genomen. Samen bouwen we aan een stevig merk en een (nog) betere klantbeleving tijdens de buyer journey.
Met 'service to the boon' hebben we Kaars Koffie een scherper profiel gegeven dat ze met recht verdienen. Met de nieuwe krachtige campagnefotografie laten we in één klap zien waar het merk voor staat... extreme service. Dit DNA is in elk stadium van de buyer journey te zien, te voelen en te ruiken.
We hebben een nieuwe website ontwikkeld die heeft geleid tot een betere user experience en hogere conversie.
Vanuit de insights die we hebben verkregen uit het opstellen van de buyer persona's hebben we diverse soorten content ontwikkeld. Denk aan video's, fotografie en een eigen portal.
De website is klaar voor de online marketing-trein. Onze inbound marketing-experts blijven natuurlijk klaarstaan om Kaars Koffie van een gedegen advies voorzien om de digitale marketing verder te optimaliseren.
Aansluitend hebben we een klantportal ontwikkeld. Elke buyer persona, elke klant heeft eigen specifieke wensen op maat en moet als zodanig in het bestelsysteem van Kaars Koffie terecht kunnen. Omdat de online portal niet aan deze wensen voldeed, hebben we vanaf de grond een nieuwe portal opgebouwd. Dankzij de interactie tussen verschillende databases kunnen klanten zeer eenvoudig koffie bestellen, gegevens wijzigen, leverdata bepalen, storingen aan apparaten melden en live vragen stellen via de chat. De nieuwe portal staat volledig in dienst van de klant, precies zoals Kaars Koffie belooft.
Marien beantwoordt graag al je vragen, neem direct contact op.